黃明志"我要回家"求助啟示 part2

68 comments:

Dr BaLaNTui 蝌蚪 said...

congrat dude!! c u in KL dude!!
MUNCHY's rock!!

sunnysardine said...

恭喜你!

不如叫 MUNCHY's 送你一大包餅乾,這樣你就可以每天吃 MUNCHY's,順便跟大家介紹 MUNCHY's 不同口味的餅乾囉。

MUNCHY's 你說好嗎?

aHfUi said...

好, 明天去買幾包MUNCHY的餅乾
以支持你下

JET said...

I like sunnysardine idea...
travel with munchy...
or even u can donate come munchy 餅乾 to some poor family during yr travel.
Just like wht u did during yr last china trip, giving them coca-cola.

well... i'll buy few munchy to support u too....
Safe trip man.....

阿量 said...

Munchy ! Munchy ! 我支持你 !
明志 !明志 !我支持你 !

Anonymous said...

干好笑啦

Leon Lai Min Wang said...

这个MUNCHY's饼干一定要支持一下!:D

http://www.munchys.com/

支持黄明志,一定要支持MUNCHY's!!!^^

sebastian said...

MUNCHY's 真的很好吃!話說回來?八月卅一日當天有沒有計劃在馬來西亞的那處落腳?一個我們可以去見見你的地方?

sebastian said...

到時我們可以一邊開 MUNCHY'S 餅大會一邊喝茶,很不錯喲!

Amy said...

好!!!!去买 munchy's 吃!也!!!!

hainanmama said...

大好了~
in this case, I shoud buy munchy's ,because they are going to help you.
We're waiting you come your home safety!

Anonymous said...

希望你能平安和准时的回家!加油!

Rex said...

虽然不能在金钱上与技术上给与帮助~但是我还是会用精神上的微小帮助来支持你完成你的梦想!加油!人因梦想而伟大!你发挥得淋漓尽致!

enzymo said...

講真的我也好想贊助你,只是心有余而力不足。唉。。。。等我酵素生意做大點。。。

Anonymous said...

看你的广告还精彩过马华老大的竟选。

MUNCHY's 餅乾。 好!

一个女孩 said...

明志,虽然没留言国给你,但我是你一等一的粉丝哦。我都不迷偶像的,你是我唯一我迷的偶像。加油!

Anonymous said...

你好。
看到你的荣归,很感动。
马来西亚真的需要你。
我爱这个国家,但是政府就..

如果有什么东西要帮忙的话,
而我又帮得上忙的话,一定帮。
联络我:cherjiunnshyuan88@hotmail.com

GeckoA4 said...

泰国这一段行程的交通费可以免了,但只限于无冷气巴士及短程火车服务。
到曼谷想找人喝茶时可找我。

http://www.bangkokpost.com/breaking_news/breakingnews.php?id=129196

jia you said...

jia you ah ming zhi !!!

Anonymous said...

你叫明志没错吧. 我叫良铮, 是penang的人,国中生, 想请你帮点忙.
我想去台湾升学, 只不过我对那边的情况不是很了解.
我希望你可以抽空来帮我解答我的问题.
如果你真的能帮我的话, 请恢复我..
不过不能也没关系...

msn: darrentlz007@hotmail.com

Anonymous said...

你叫明志没错吧. 我叫良铮, 是penang的人,国中生, 想请你帮点忙.
我想去台湾升学, 只不过我对那边的情况不是很了解.
我希望你可以抽空来帮我解答我的问题.
如果你真的能帮我的话, 请恢复我..
不过不能也没关系...

msn: darrentlz007@hotmail.com

gilysse said...
This comment has been removed by the author.
gilysse said...

Namewee, seriously, Malaysia banned you from coming home?? Anyway, I thought everything was over!! What's the problem now, really??

That would be very horrible if they still could not forget that little incident.

I am from Muar myself and I feel sorry about what you had to go through.

sj said...
This comment has been removed by the author.
the japan observer said...

enjoy ur trip with munchy !!!
all the best ^.^

哈哈哈。。 “最佳龙珠” 的伯乐哦歌 said...

你的搞笑的level也可以跟艺人不分上下哦!心情不好时,看了你的video就会大笑!很爽!

总之。。。加油啊!!!

GeckoA4 said...

I've replied to the message you left at my blogspot. Hope you've got it.

email: mel.minpiao@gmail.com

动态度 said...

动态度
http://dongtaidu.blogspot.com/

游览http://mlaliveinkl.blogspot.com/ 你胸前那座小小的飞机场音乐会,来自香港的独立乐队My little airport来马演出!!!

†cL said...

Munchys 万岁,明志万岁。。虽然我还小可是我永远支持你~。。 呵呵呵
Mun mun mun mun mun mun mun munchys~.以后我就吃Munchys 了

terry said...

来自perak,sitiawan的全部华人都支持你。你很有胆识,又有才华。我们很欣赏你。像欣赏我们自己一样。

草薙潘 said...

我超爱MUNCHY饼干,如果可以的话我可以炒它的股票!

草薙潘 said...

祝你回家顺利!

ahk3n said...

哇.. 爽啦..
明天開始只買munchy's囉!
祝你一路順風,平平安安
31號安全抵步

Anonymous said...

Wow! Munchy's这次赢得很多年轻人的支持!捞了不少咯~

明志,那么你的经费是够的咯?如果不够的话我这里还可以还可以用私房钱支持一下!呵呵~

艾琳

Anonymous said...

我也是台灣的大馬僑生!!!
雖然買不到munchy餅乾
感謝他們對你的贊助~~
不過都是支持你的!!!!!

LinGLinG said...

hi ming chee y every of your post didnt have the date?

anyway u rocks!! love u so much!!

黄 维 崇(显良) said...

欣闻“明志”要回家,是真的吗????

Anonymous said...

喂,听讲你要帮安华站台哦??

Anonymous said...

應該是個好玩的旅程! :D
回去馬來西亞過後,
若你找不到工作的話(應該可以拉~)
可以嘗試做網路媒體公司~
提升國家的全民美學觀.. >"<

我是在台念書的檳城人,
我愛馬來西亞,偶爾卻對那感到無奈..

唱歌、寫歌繼續加油!
希望 MUNCHY's 以後贊助你開演唱會!!

HIHI said...

famyongyao.blogspot.com

ChangeThisGov said...

马来西亚需要你这样的人啦~
尤其现在在permatang pauh的那个~
一定很欣赏你~我也欣赏你啦!

rainechong said...

soon to see you back home!
welcome home!!

well, i am sure you definitely lose some weights back..

enjoy your trip!

ganbatte ne!

rainechong said...

soon to see you back home!
welcome home!!

well, i am sure you definitely lose some weights back..

enjoy your trip!

ganbatte ne!

Noto said...

Welcome back~
Coming back where u gonna celebrate independence day? Muar? All the best!

[ B a B y M e R V ] said...

等你回来!!!
我也会在KL!

Anonymous said...

hey, nw u at wer d???
almost merdeka lo...
hope u bck n bring something interesting to us...
hope u will be fine...
god bless u...

Anonymous said...

hey, nw u at wer d???
almost merdeka lo...
hope u bck n bring something interesting to us...
hope u will be fine...
god bless u...

Anonymous said...

hey, nw u at wer d???
almost merdeka lo...
hope u bck n bring something interesting to us...
hope u will be fine...
god bless u...

Anonymous said...

黃明志回馬了‧返麻坡老家國內展抱負
http://www.sinchew-i.com/sciWWW/node/41024?tid=109

laulau said...

嘿 明志 欢迎回家!
我看到你的这篇entry 刚好是8月30日 我虽然人在新加坡 心却在马来西亚 明天你就可以到家啦
恭喜恭喜 期待你的纪录片

来自BatuPahat的LauLau

elims, Chuang Kuang Hong said...

欢迎欢迎!! 大马欢迎您!!

希望能见到你!! 联络我,若方便的话~ =)

海南人!自己人!(suki)~!!

tenido said...

Welcome Home!!! 国庆日记得回家见见家人哦!

Anonymous said...

我愛馬來西亞”‧網絡歌手黃明志回國
http://www.guangming.com.my/node/32797?tid=27

Mc said...

其實你在馬來西亞還算很有名氣的阿...
為什麼不製作多一些歌曲呢?
就像網路大戰其實不錯的啦... 至少"他們"聽不懂我們懂阿.

Anonymous said...

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2008/7/12/nation/21758441&sec=nation

Anonymous said...

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2008/8/31/merdeka/22214522&sec=merdeka

酷人 said...

短片还在制作吗?
期待你旅行的短片~

Anonymous said...

黃明志:馬來西亞最好
http://www.chinapress.com.my/breaking_new.asp?a=0902bkg02.txt

顛婆 t(-o- t) said...

很開心你能成功歸來~!
我從學院開始就很喜歡你的歌了^^

現在我跟你一樣,外國留學回來
可是卻沒有你回來的那麼風光><

希望你能找份你喜歡的工作喔~*
呵呵
目前我還在家量地咧><

Anonymous said...

改编国歌成“名人” 黄明志带着作品回家
http://www.nanyang.com/index.php?ch=7&pg=10&ac=879202

Anonymous said...

黃明志結束“我要回家”之旅
“還是馬來西亞最好”
http://www.chinapress.com.my/content_new.asp?dt=2008-09-02&sec=malaysia&art=0902mb62.txt

黄 维 崇(显良) said...

今早收听I-FM才知道明志已经回来了,其实,我也从明志的部落格知道他的回大马的心愿。这回真的要恭喜明志安全平安回家。若有空也欢迎明志来沙巴旅游。

Anonymous said...

so have u reach malaysia?31/08 passed already ler

Anonymous said...

hey pal... are u back?

秋天の童話 My Spring Seasons : 愷樂 claresoosf said...

哇塞, 沒想到MUNCHY's餅乾會支持你耶!
要好好地加油囉~

Ruionkoh said...

你,
终于都回来了。
再唱再力!
别向腐败的政府低头!









加油。

애재 said...

You go dude!

Anonymous said...

After watching your latest video. I only have few new slogan which is very suitable for you. Namewee indeed is:

ACTION HERO, IQ ZERO